torsdag 10 april 2008

Panama 09.52

panama it is. så otroligt skönt att vara tillbaka här! varmt, höga ljudnivåer, underbara människor fast framförallt - inte sverige.

resan hit tog sin tid, först flygbuss från kga (ungefär 4,5 timmas färd), väntan på arlanda i 4 timmar, flyg till USA (8,5 timma), väntan i New York på 5,5 timma och slutligen 4,5 timma till panama. det tog oss runt 30 timmar att komma hit. men nu är vi här! solen har faktiskt inte velat titta fram ännu, men jag känner hopp för att bli rödbränd som en hummer även denna gången ;)

vi hade tänkt oss en storslagen överraskning på decameron för titi & joel, men vi kunde inte hålla oss utan jag ringde joel & tilda ringde titi. 2 timmar senare var dom båda i samma lägenhet som oss, och vi gick ut efter lite om & men. 6$ inträde & gratis sprit. det är vad jag kallar ett vinnande koncept (för mej eller baren vet jag dock inte).

morgonkaffe & cigg nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

RING MEJ SNARAST!! jag är döende. //Maddisch vettu

Anonym sa...

Njut nu din pissråtta! jag är inte ett dugg avis på dig :P