fredag 4 april 2008

sexta-feira

blir en förjäkla lugn kväll, igen. käkar ju fortfarande pencillin och det vore ju dumt att sabba kuren genom att supa mej vinögd. (haha). ska ner på stan och lämna in favvostövlarna på omklackning och sen inta familjen olsson-svahns soffa. slackerkväll. behöver det. har sovit förbenat lite denna veckan, anledningarna är både trevliga medan andra kan vara mindre skoj, but that´s life.

lärde mamma hur man använder msn igår. jag dog. bror ringer henne via msn, och hon svarar. då får hon plötsligt se sej själv, javisst inbyggd webcam har hon på datorn, och börjar skrika och veva. tills slut går allting ganska bra, tills msn fuckar sej och allt bror säger hakar upp sej. om och om, och om, och om, och om igen. jag skrattade så jag grät. helt underbart att lära den äldre generationen nåt nytt. haha.

inhandlade två schyssta toppar och en skjorta på vero moda idag. fräckt. sen köpte jag ett bälte. som jag tydligen inte behövde betala för. tro mej. jag förstår fortfarande ingenting.

regnar gör det med. älskade, hatade sverige. bah.

Inga kommentarer: