söndag 26 augusti 2007

SWEDEN

fiffli har landat i sverige. hon har ätit korv, kebab, pizza, lantchips samt druckit många volymer mjölk.
även ett par flaskor öl och vin har slunkit ner. jag har tittat på svenska karlar. och haft ett drömmande uttryck i ansiktet (sägs det). sverige är bra. men jag saknar madeira. how come?! jag var så less och utled på den lilla ön innan jag åkte och nu längtar jag tills jag kommer tillbaka. erkänner att jag inte längtar tillbaka till jobbet, men till mina tjejor! och ilberto. undrar hur han mår?

stadsracet i krillehöla, vilket innebär öltält och fylla. samt kallprat med gamla polare. trevligt. mindre trevligt när en äldre dama satte armbågen i revbenen på mej för att kunna dansa till ett coverband. lugn och fin. alla får dansa i höla - ingen är utesluten. jisses.

har packat upp min nya dator som jag har suttit och pillat på hela dagen. kliat mej i huvet, svurit över antivirusprogrammet och nästan haft sönder den (svempa hade rätt).

amelie har varit här och hälsat på, sjukt kul att träffa henne. det blev fylla och några få danssteg. jag fick skoskav och gick barfota i glas. mindre skönt.
jag sa saker till vissa som jag skulle hållt för mej själv. tack vare det hade jag ett nytt mail idag med en saftig kommentar och förmodligen är jag en fiende rikare. jag kan inte rå för att jag är frispråkig? nåväl. komma hem och röra runt i grytan lite för att fly fältet igen. kommer ha en del att ta tag i när jag kommer på "riktigt". oh. nu dutteduruttade det i radion, men inget sms och inget samtal. suck. har redan shoppat för mer än hälften av de pengarna jag skulle spendera. helt otroligt. kan även tänka mej hur mkt jag kommer få pröjsa hos ryan air för övervikten. huh. de är ruggiga. hade 2 kgs övervikt när jag flög mellan england - sverige och fick betala 11£. charmigt.

imorn ska jag träffa lillen och maria tidigt, så jag får nog hoppa i säng nu.

dagens låt: håkan hellström - en vän med en bil

ses snart babes! för att förtydliga min flatmagnetism:

"Shit va snygg du va :D hoppas det inte gör något att jag lagt in dig på min bilddagboken?"
från FRIDA 17 år. (med stavsvårigheter). driver nån med mej eller? huga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååååh kom hem igen. du fattas mej. & alla de andra också. när du kommer hem ska vi fixa vinfylla & gå ut & dansa med heta portugriser! :D

pussåpussåpuss.

Enligt mig. sa...

När du kommer hem lovar jag att gå o äta våfflor med dig och dricka öl. Helt utan både man och bebis!
Så vi kan skvallra lite :-)

Hoppas du har det bra trots oredan du verkar ställt till med hehe. Kram kram Katja