söndag 12 augusti 2007

Mögigt - fulaste ordet nånsin?

Lugna gatan. Det känns finemang att det bara är 9 dagar kvar tills jag sätter mej på planet bort bort booort från Funchal.. Jisses så jag är trött på stället. Och alla backar.

För övrigt så tas jag tydligen för att vara en 30åring med snygga skor. Vänligt sagt Mady. Självklart sas detta i fyllan och villan med, när man är som mest sårbar.. Hehe.. Men jag har lugnat ner mej och har inte alls ålderskomplex längre.

Kikade in på skopunkten.se förut. Det var som att titta på ett gäng halvnakna karlar. Det började vattnas i munnen, satan så billigt det var och massa snyggt. Har en känsla av att ryan air kommer tjäna mkt pengar på mitt bagages övervikt. Men det är det värt.

Hade mysiskväll med Mady igår ( trots min ringa ålder ). Räkmackor och rödvin. Råa räkor dock, så dem fick vi steka först. Det funkade. Vi konstaterade att ananas och räkmackor är inte att föredra på första dejten.

Underligt att jag vill skriva med e i varje ord .. ´Bare, macker, räker´. Umgåtts för mkt med kgatösen.

Jobba jobba jobba imorn. Bara 6 arbetsdagar kvar. Lovely. Och åka till forum för att hämta ut mina bilder. Och köpa resväska.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad menar du med att räkorna var råa, räkor är väl alltid råa? Till räkor/fisk dricker man förövrigt vitt vin.

Anonym sa...

ja lyssna nu våfflan på den vänliga (dock anonyma) själen som bestämt menar att man dricker vitt vin till räkorna.

& nej. räkor är kokta & till dessa dricker man vilket vin man vill. (kan ju passa på att tillägga att vi åt ananas till det också, vilken matmiss va?)

förlåt. morgontrött.

Anonym sa...

Jag håller helt med :) Man dricker och äter vad man vill till räkor... Jag föredrar dock om de är rökta... Räkorna alltså :)
Puss & Kram