tisdag 14 augusti 2007

Inte som alla andra..

Visst vore det tråkigt att vara som alla andra och främst göra som alla andra jämt?
Därför valde jag och Mady att dela på en flaska RÖTT till RÅA räkor, som oftast är kokta innan de skickas ut i butik (vet inte var denna anonymous-människan bor, men här på Madeira så är vissa skalade räkor råa).

Idag gjorde någon min dag. Sitter som en solstråle just nu och har ett lyckligt leende på läpparna. I know it´s worth fighting for! :D

Om en vecka sitter jag på ett plan till England, kan inte bärga mej! Hämtas av Sara på Gatwick för att åka hem till henne och träffa familj och vänner. Dagen därpå åker jag vidare till Stansted och tar flyget till underbara Svedala! Måste nog kolla upp exakt hur mycket alkohol man får ha med sig inom EU, jag har räknat på att ta med ett par, sju stycken flaskor hem.

Är på jobbet nu och sneglar ut mot Atlanten (som finns därbortanför alla grå avgas-smutsiga byggnader). Vem vill jobba när det är 30 grader ute och underbart svalkande i poolen? Ja, jag ska inte klaga på att det är för varmt på kontoret eftersom jag har ac:n i nacken som ger mej nackspärr och gör mej förkyld.

Back to work!

Dagens låt: Jamie Cullum - Twentysomething


Inga kommentarer: