tisdag 28 augusti 2007

Brrrr...

det är kallt och jag blir inte varm trots duntäcke och filt. det vände från 15 grader till 5. jag iklädd kjol och sandaler. det var plågsamt. träffade lillen idag. han är söt och grinig. det är han alltid när han träffar mej (dock inte när jag leker med honom). har jag dåligt inflytande?


saknar kombisen, muddu, tessan, mareja och alla andra gubbar och gummor massor. hur länge har jag egentligen varit borta? det här är oroväckande. hur kommer det bli den dagen jag åker på riktigt. creepy. nåja. det är ju inget jag ska tänka på nu iofs. verkar som min och maddes resa inte kommer bli av nu när hon kärat ner sig i en sån där portugis. dumt gjort stumpan. glöm inte vår resa upp till jamboto, fredagen den 7de september, då vi ska äta frulle med periera ambrio-släkten (eller hur dom nu hette, sorry emelie).


annars är krhamn ganska vackert kom jag på en solig dag när jag strosade runt i skärgården. ja, picasso-skulpturen som verkar vara krhamns stolthet är dock inte det finaste jag sett. (min man hade inte charmat mej genom att skulpturera mej till ngt liknande).

imorn lämnar jag hemstaden för att stanna till i karlstad en natt, sen drar jag vidare mot gbg och sen england. stressss...
Dagens låt: Sahara Hotnights - Cheek to cheek

2 kommentarer:

Stefan sa...

Lite skärpning nu Fisen.... Du kan ju inte klaga redan på att du vill tillbaka.
Men men här skiner solen och det är så varmt och skönt.
Testa njut lite av ledigheten för det blir inte mkt av det när du kommer tillbaka =))
Ha så rolig nu.

Anonym sa...

men babu. klart vi ska på resa. nåt annat kan du inte tro. HUMBUG!

poess.