lördag 10 mars 2012

Utvilad.

Det är så underbart att vakna av sig själv och kunna ligga kvar i sängen läänge.. Vaknade med en förkylning idag, så fick hoppa över träningen och så satsar jag fullt ut på skolan denna helgen! Här ska det produceras, inte länge kvar tills man har ett liv vid sidan av jobbet igen! :) 


Igår fick jag äntligen träffa det lilla knytet som jag sett växa under hösten och vintern. Hon var bedårande söt! Perfekt hårfäste, tjocka bebiskinder och en söt liten näsa. Hon pep och smackade och var bara helt .. perfekt! Är så glad för J & L's skull, det passar dem! Men en veckas bebis är alldeles för mycket bebis för mig, de är sköra, har ingen styrka i nacken alls, så jag nöjde mig med att titta.. Vågar inte hålla en så liten människa, när jag blivit tvingad till det sitter jag rak i ryggen och vågar knappt röra mig. Tänk om något skulle hända! Uh! 


Solen skiner ute, idag ska det bli 10 grader och jag njuter av att ha helg! 

Inga kommentarer: