torsdag 15 mars 2012

Mes

Efter lördagskvällen utbyttes det telefonnummer, för det verkade som en bra ide då. Men så snart promillehalten har sjunkit under veckans gång känns det inte alls lika bra. Date? Jag kan inte med sånt. Blir kallsvettig över tanken, samtidigt som jag får dåligt samvete. Jag föreställer mig ett stelt samtal över en kaffe, där folket runtomkring så väl ser att det är första gången man träffas, ja, åtminstone i nyktert tillstånd. Så bara för jag är en mes med dåligt minne (vag bild av ansiktet) så kommer jag förmodligen hoppa över det. Jag är imponerad av de som gärna går på date för det är "kul". Jag stannar hellre hemma och gömmer mig under en filt.. och tittar på skavlan.

1 kommentar:

Anonym sa...

It will not be strange if you are realize the process of producing those shoes.Belstaff Womens Jackets If you are able to understand how a pair of shoes are formed, you will not surprise about the popularity of Kobe Shoes.Onitsuka Tiger Shoes There has almost 15 processes to make a shoe. The manufacturers pay so much attention to every slight Tods Shoesdetail during the manfacturing of shoes. The entire procedure determines the ultimate attribute of shoes.Louis Vuitton On Sale