tisdag 20 mars 2012

nedräkning.

nu när jag med hot (att skicka en massa mail till en redan upptagen) it-avdelning lyckas fått tillgångar till att förändra det mesta på vårt intranät på jobbet samt bygger en hemsida via webdesign-kursen jag går ska jag allt få min blogg att se lite bättre ut. älskar att läsa bloggar, och är imponerad över de som tar så mycket kort och lägger upp - på sig själva, på annat, på klassiska citat etc etc. i dig it! jag blir glad över att läsa era bloggar :) 


tre arbetsdagar kvar, sen är det semester! det ska bli så otroligt skönt att komma bort från jobbet. motivationen går i vågor och för tillfället har jag alldeles för mycket både på jobbet och på fritiden så jag blir helt lam. men en vecka i solen + x antal öl så kommer jag nog komma tillbaka lyckligare, något brunare och lite rundare. det är jag och kamelerna mot världen! 

Inga kommentarer: