söndag 11 mars 2012

Sweet

Jag vågar inte ropa hej än, men när termometern visar +12 spritter det till i kroppen. Nu tackar vi ödmjukt för all snö vi haft i vinter, men ber samtidigt om att den håller sig borta till november. Utgången igår blev en riktig fullträff, det var dans som dominerade hela kvällen. Stället vi var på är i sig ett ganska sunkigt sådant, men den musiken dom spelar är toppen! Så jag ta några salsasteg, och till min förtjusning fanns det en brasilianare på stället så jag fick svänga om ordentligt. Förutom mina missions jag har sedan tidigare (lära mig spanska och spela gitarr) så ligger salsan högt upp på listan. Eftersom jag troligen kommer bli rastlös efter skolans slut, när jag plötsligt kommer ha massa fritid så är det väl lika bra att återuppta salsa- och spanskkursen jag gick på tidigare. Och varför inte kasta in en gitarrkurs på det också? Vill man så kan man!


Ha en fantastisk dag allihopa!

Inga kommentarer: