måndag 12 mars 2012

Hobby

Det kan för många låta som ett väldigt osexigt intresse. För cirka 2,5 år sedan var det även det för mig, men sen hände något. Jag började jobba med det, började räkna och planera för att hjälpa kunderna. Två år senare fick jag till min stora förtjusning åka till fabriken och se hur de producerades, i alla de olika färger, former och slag. Jag fick se på dom, ta på dom och fotade som en galning. För en månad sedan fick jag veta att jag ska leda gänget som ska jobba med dom, och ingen kunde bli lyckligare än mig. I skrivande stund inser jag hur jag förmodligen framstår just nu, ganska udda. Men att undersöka hur problemen uppstod hos kunderna, och därefter hjälpa dom med sitt problem när det kommer till denna produkt ger mig en ofantlig glädje. Eftersom köket är hemmets hjärta hos många, så är det klart att jag intresserar mig något så omfattande som just en bänkskiva är. 

Jaja, vi har alla våra underliga intressen. Men den precision som behövs. Den minsta millimetern kan göra att hela köket blir fel. Det är en utmaning, och jag gillar't! 



Annars rullar livet på, och nej, jag håller inte på att bli galen.. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

You can get pleasure from
Motorcycle Fairings your competition boisterously because we will bestow a safe and sound condition for your feet. The Kobe shoes can give you the warmth and comfort, and can help you correct the proper position for your feet, which will let your feet Onitsuka Tiger Shoes feel good.There seems to be no suspicion that this is a truly excellent chance to boost your height along with natural power. While you put the shoes on,
Belstaff Mens Jackets you can feel that you are athletic and can show a superb performance on the basketball court.Louis Vuitton On Sale