måndag 3 maj 2010

måndag i vecka arton.

nu är det måndag. jag brukar digga måndagar, speciellt när vårsolen är framme men idag är jag lite mer.. BLÖÖÖ! pallade inte att gå till gymmet och så fick jag lite ångest för det. orkar heller inte vara ute, svensk som man är så får man ju ångest för det.

men idag fick jag iväg den där ansökan jag haft som en tung sten över bröstet iallafall och eftersom jag är hejare på att skriva så blev den riktigt professionell och snygg. nu handlar det bara om att prestera på intervjun också. blev dock dissad från komvux, dom tyckte inte att spanska på distans var något ämne som jag var tvungen att ha så dom gav mej avslag. vad vet dom egentligen om hur viktigt det kan vara för mej? nåväl, får ta och söka en kurs här i oslo istället.

var på personalfest i freda
gs och det blev ytterligare en lyckad kväll. god mat, fri bar och en massa bra musik! att kollegor dricker ihop är ju alltid intressant, jag fick uppleva en otroligt överraskande diskussion av någon jag aldrig hade väntat mej tänkte och tyckte på det sättet. det var bara att se bort ifrån detta idag och köra på som vanligt.

emma, jag & tonje i vårsolen vid havet.
mitt hjärta tonje & jag.
fina madde & jag efter några glas..
jag & ida på personalfesten.

.

1 kommentar:

Jeanette sa...

va fiiin du va fia i den blå blåsan!