tisdag 25 maj 2010

bad became good.

den här dagen började i total katastrof. jag var mer labil än någonsin och en fruktansvärt provocerande kund fick mina blå att tåras i ren frustration och uppgivenhet. funderade flera gånger på vad jag egentligen vill få gjort med mitt liv och var på vippen att slänga in en uppsägan när vi fick ett mail från en av cheferna som skrev fina ord om mej & att jag fått en annan tjänst än den som jag egentligen sökte på.. alltså går det ändå mot rätt håll! citerar från mailet;

Sofia har tidligare fleire års erfaring frå kundeservice/callsenter jobbing. Ho har dei mnd ho har vore her gjort seg bemerka med godt humør, god haldning og gode prestasjonar. Me er derfor glade for at ho no vil bidra med sin erfaring inn mot S-team.



idag köpte en av mina fantastiska kombosar biljetter till lasse winnerbäck & melissa horn. nog för vi kanske är ut i lite väl god tid, dom spelar inte förrän 21 augusti, men faaan vad jag glädjer mej! så kvällen ägnades åt att spela lasse-låtar på gitarren och nu ömmar mina fingertoppar som aldrig förr.
ja nej, nu kör vi igen alltså! godnatt folkens!




Inga kommentarer: