måndag 24 maj 2010

way too much!

hade bestämt att dricka vin igår, för att glömma att jag inte fick tjänsten jag sökte på, och att jag fått konstaterat att jag har RP. det är inga vidare besked att få med mindre än 24 timmars mellanrum. så jag öppnade vinflaskan. och den tog slut, då hittade jag en box med vin. tillsammans med mina kära kollegor och vänner hade vi en grymt kul kväll med gitarrspel & allsång, nudechockar, dans & alltmänt tjat. uteställe vi drog till var dock ingen höjdare så strax efter två kastade jag och ida in handduken. vaknade i morse och mådde oförskämt bra.. i 5 minuter. jag låg däckad och kunde inte ens behålla lite vatten i kroppen. jojo, tackar för den ja! kom på benen igen runt 15-snåret, svidade om och hade en kalasem/kväll med ida & carro. fridays-burgare, trikksightseeing, uppträdande i samband med eurovision song contest i strålande solsken. jag blev återställd fortare än blixten och efter att ha lättat hjärtat lite så känns det mesta lite bättre.

imorn går jag in på en såndär helvetesdiet igen. men det är ett måste nu, fasen så lat jag blivit! spinning imorn kvart över tio. sommaren närmar sej med storsteg!

Inga kommentarer: