lördag 15 maj 2010

Förbli ett ego!

Har nu avklarat en Kristi himmelsfärds i Sverige, och denna innehöll en lång & rolig släktträff, jag träffade min andra hälft och hann med att shoppa mej lite glad! Sitter på bussen tillbaka till Oslo nu och jag måste säga att jag saknat det och allt dess innehåll så nu ska det bli gött att komma tillbaka..

Satt och pratade med en gammal kompis på msn förra veckan och som vanligt frågade jag hur det är.. När man får svaret "vi" mår bra blir jag bara irriterad, kanske är det för att jag själv är singel, kanske inte. Frågar jag hur denna personen mår så undrar jag över personen ifråga, inte dens respektive eller dom. Kanske är det så att människan gillar att längre inte vara en egen individ eller så är det så att dom måste hävda sej? Jag har en lycklig singel så det handlar inte om det att jag blir avundsjuk och det jag tycker är så nice är att jag VET att jag kommer vara en egen individ den dagen jag får mej ett förhållande. Skulle jag,mot alla odds, bli på sån så ge mej en ordentlig klapp i bakhuvudet. Deal?

Inga kommentarer: