onsdag 26 maj 2010

sum sum summeeer.

nog för jag inte vill att tiden ska gå så fort, men åh vad jag längtar till den skandinaviska sommaren! med alla spelningar, grillningar, ölhävningar osv. fan vad gött! nästa fredag så spelar minsann green day och dit ska jag. lite längre fram är lasse winnerbäck & melissa horn och det DÖR jag av längtan till. yiho!

har kommit igång med träningen och en fantastisk diet (not), men nu är det snart sommar och endorfinerna som kommer när jag tränar är underbara. idag mätte jag konditionen genom att gå 2km så snabbt som möjligt med pulsklocka, det är nåt påfund jobbet har, så det ska bli intressant och höra vad dom säger om en avdankad rökare med sönderdrucken lever. närå. så illa är det väl inte!

imorgon är det torsdag och det är bra, för på torsdagar tränas det zumba och sen solas det solarium! varför bryta bra vanor?

Inga kommentarer: