fredag 28 maj 2010

slag i magen.

oslo har schlager-yra. det är trångt på gatorna. folk pratar engelska. solen skiner. och jag njuter. jag njuter förvisso inte av att trängas på gatorna, men över det internationella, solen och att det är fredag eftermiddag.

behövde lite ensamtid idag. tack vare facebook (älska-hata facebook!!) så upptäckte jag sent igår att my big love of life tydligen har hittat sej en ny och stadgat sej ganska ordentligt. det var en knäpp över nosen och ett hårt slag i magen för mej. för ja, jag tänker fortfarande konstant på den lilla mannen, även om jag inte vill erkänna det för mej själv. eller någon annan heller för den delen. så det blev en tröstshopping på oslos gator samt kedjerökande. och jag som inte hade rökt på sjukt länge. men snart blir det nog bättre, förhoppningsvis. menar, det har ju bara gått 1 år och 3 månader. bah!!

Inga kommentarer: