tisdag 27 april 2010

you cruel, cruel tuesday.

tisdagar är förmodligen den värsta dagen i veckan. det är då man får bita i det sura äpplet om man inte haft en lugn helg. för att hålla mej i skick på jobbet drack jag x antal koppar kaffe och det resulterade endast i illamående. för jag blir inte pigg av kaffe. jag är nästan övertygad om att koffeinet bara piggar upp a-människor, inte b-människor.

jag är en ren och skär b-människa. med detta menar jag inte att jag är en loser. jag menar att om man är en a-människa, då är man morgonpigg. är man en b-människa är man en nattuggla. jag önskar vid vissa tillfällen att jag hade en liten smula av a-människan i mej, men jag är, och kommer förmodligen förbli, en grottmänniska på morgnarna som inte vill prata före frukost eller efter att gruset ur ögonen försvunnit.

till råga på att det faktiskt är tisdag, jag är otroligt utsliten, har träningsvärk efter hetspasset på aerobicen idag, så ska jag även skriva en utomordentlig ansökan på en tjänst på jobbet. mission failed. nu räcker det med tisdag för mej.

2 kommentarer:

maddan sa...

men det är ju oftast b-människorna som behöver kaffe det första dom gör på morgonen? haha

Fia sa...

ja, dom dricker det och dom tror det ska ge en effekt, men det gör det inte..