onsdag 14 april 2010

enough is enough, right?

solen väckte mej imorse. eftersom jag ännu inte funnit någon riktigt snygg rullgardin än så har det fått duga med vita gardinlängder. dom hjälper ju sådär. varmt var det också. men oavsett var det ett fint sätt att vakna på denna sketna onsdag. jag önskar bara att denna vecka kunde vara över.

att jag igår tog mitt förnuft tillfånga och ringa den där personen som för länge sedan skulle behövt höra dom orden som forsade ut ur munnen på mej känns än så otroligt bra gjort och jag är stolt. det var en hög med bokstäver som gick samman och formade fram just dom här ordern:

"i dont want you to contact me anymore, i dont want to see you ever again and i dont want to have you in my life at all. leave me alone, i´ve had enough"

och plötsligt blev den vanligtvis så stora mannen plötsligt en liten pojke som bad på sina bara knän. jag hoppas han står där fortfarande och inser att han gjort ett par för många misstag. och den här gången förlåter jag inte.


1 kommentar:

Anonym sa...

kick as!