torsdag 8 april 2010

tacksam.

ibland glömmer man att de vänner som man förr hade faktiskt finns där fortfarande. det där speciella banden som knyts med dom som är menade att vara i ens liv, dom banden finns kvar hur många år det än kan gå mellan gångerna man ses. självklart är det otroligt synd att man inte kan hålla liv i vänskapen lika mycket som man tidigare gjorde men det är en del av livet. vissa andra kommer och går i ens liv, som förmodligen inte var menade att stanna länge eller sätta djupa spår, men man är fortfarande glad för att man åtminstone mött dom.
jag är iallafall otroligt lyckligt lottad med mina vänner och jag kan alltid räkna med dom om något händer, detta kan jag definitivt säga efter erfarenhet. det finns dom som säger att man inte kan ha många nära vänner, men jag har massor och jag är så obeskrivligt glad för att ha dom i mitt liv!

tack för att ni är dom ni är
utan er hade jag inte varit den jag idag är


1 kommentar:

hestmadde sa...

likewise! (haha hoppas ju såklart att jag är inräknad ;))