onsdag 30 december 2009

nu har vi snart nått slutet


nu är jag snart på väg. eller ja, snart har jag åtminstone bokat biljetten mot ett nytt äventyr, ett nytt land och massa värme och sol! kan inte bärga mej, och kan verkligen inte sova för det känns så nära nu.. fastän det inte sker förrän om en månad, men en månad är mindre än ett år! 2009 är snart förbi, återigen ett år som försvann lika fort som åren innan. jag hann packa fisk i extrem kyla, åka tillbaka till wonderland panama och få mitt hjärta krossat, men återkom till sverige efter att ha haft fina veckor i panama och costa rica ändå. styrde kosan mot oslo, och hamnade först på flygplatsen där jag slet hela sommaren för att sen jobba in mej på ikea, och under den tiden hann jag träffade en hel del nya vänner och bekantskaper, och vissa av dom vet jag kommer finnas med mej långt framöver. fortfarande kvar i oslo och har inte planer på att lämna detta än, jobbet är fint, vännerna är underbara och oslo är en bra stad att vara singel i. nu är det bara att blicka framåt mot ett nytt år som kan ge mej mer kött på benen tills jag kommer in i vuxenlivet... om jag nu någonsin gör det.. måste bara tillägga att även om man älskar någon och man delar ett liv med denna personen så är man fortfarande en egen individ som måste ta hand om sej själv, sitt liv och sin kropp. att vara snäll emot sej själv är det viktigaste som finns, det har jag definitivt lärt mej under det gångna året! gott nytt år mina vänner. nu kör vi! :D

feliz año nuevo, happy new year, gott nytt år!

Inga kommentarer: