fredag 18 december 2009

så kallt.

fredag. äntligen. fast å andra sidan spelar det ingen roll om det är helg eller inte, för jobbar på gardermoen hela helgen. det gäller att få in cashen nu så jag kan leva som den gudinna jag är när jag åker till värmen. måste dock poängtera hur pinsamt otränad jag är nuförtiden, i somras var jag på gymmet och tränade mej fräsch, men det har liksom fallit ur mina rutiner igen. men igår skulle jag ta tag i detta, så var ute och gick i en och en halv timme. (som sagt, i -13 grader). kom hem med knallröda lår och brännande kinder och kastade mej handlöst ner på golvet och började med benlyft, jo det gick ju bra.. sen kom vi till utfallen. god damn, har alltid haft bra lårmuskler, men nehe. dom kändes helt döda. och efter tio utfall fick jag kramp. och här sitter jag idag med träningsvärk. inte helt okej.

vankas utgång ikväll men är inte vidare sugen på att ta mej ut i kylan igen. nu är det vinter i norge mina vänner. jag har inte upplevt så här många minusgrader sen vintern nollfem/nollsex. jag är lite orolig över huruvida jag kommer överleva eller inte.

idag lämnade tre kollegor jobbet, så sjukt trist. och snart drar resten av den bra staben. wey. nåja, om tre månader är det mars. och då börjar det bli ljusare ute! (yes, jag försöker cheera up mej lite)

Inga kommentarer: