onsdag 16 december 2009

vanlig onsdag.

jag har insett att jag ogillar december ganska ordentligt. inte för jag vill klaga på det, men jag funkar inte ihop med december. jag är konstant trött, sover dåligt, och mår allmänt illa hela tiden (detta kan ju dock bero på något annat såklart). eftersom jag fått beviljad semester i februari så håller jag nu på att undersöka colombia, hittade en biljett dit för 5200:- idag, och jag tror jag slår till. imorgon. jag har också köpt hår. men nu vet jag inte vem som ska sätta i det. har en feeling av att frisörerna kommer komma med ett alldeles för högt pris. och det går jag INTE med på! hursom, i fredags var jag på kanalisering. det var grymt. många är skeptiska till sånt, även jag vid vissa tillfällen, men jag gick därifrån med lättare steg än vad jag tagit de senaste nio månaderna. fick svar på en del frågor som jag länge ställt mej, och det känns helt underbart. och ja, jag tar det med en nypa salt.. men när 98% stämmer så bra att håren reste sej i nacken och ögonen konstant var fyllda med tårar, vad är det då?
idag åkte den där som jag egentligen inte borde träffa, nu blir han borta i tre veckor och jag ska försöka komma in i flowet som äkta singel, dock utan att ha någon eller några som jagar mej. min telefon ska vara tyst och jag ska njuta av tystnaden. vem kunde tro att man skulle kunna bli trött på att få uppskattning?

Inga kommentarer: