lördag 12 december 2009

det känns bra.

för att summera den senaste tiden lite snabbt: jag jobbar, dansar salsa, sover, äter, tränar inte, försöker plugga spanska, försöker få ro till att läsa böcker, har bytt rum, burit ett element genom hela oslo, har varit hos en synsk dam, fått en kärleksförklaring, blivit bjuden på dejt, dissat en, varit på julbord x 2, träffat amelie, varit på lägenhetsvisning, sett obama - eller uppståndelsen, fått höra något om en fast anställning, shoppat upp alldeles för mycket pengar, fått beviljad semester och tagit det mogna beslutet att inte åka tillbaka till panama i år.

jag mår bra, och det är huvudsaken. efter kanaliseringen idag har jag kommit till insikt med väldigt mycket och jag ser nu på framtiden med öppnare ögon och vet definitivt att jag gör helt rätt. så underbart komma underfund med det, oavsett hur många som kan prata om det så hjälpe
r det alltid med en utomstående som säger det till dej. så nu ska det jobbas lite med mej själv, och jag ska verkligen börja jobba på det här med att börja träna igen. jag ser ut som en julgris. no question about it. men alla gillar ju julgrisar, ikke sant?


mina fina vänner som hjälper i vått & torrt!

Inga kommentarer: