torsdag 17 december 2009

uppsving.

konstigt.. idag ogillar jag inte december alls, fastän det är is på backen så man slirar omkring och -11 såhär på kvällskvisten. kanske beror det på att jag är steget närmre min biljett till värmen, eller att jag imorgon ska se om jag kan få flytta. sa upp rummet idag iaf, så sista januari lämnar jag sigurds gate for sure. om en vecka är det julafton, det har jag inte riktigt förstått än. hur gick det så fort? jag flyttade ju nyss till oslo? kom nyss hem från panama? nu sitter jag här, vitare än någonsin, och med större livsglädje än på länge! jag har fina vänner, både nya och gamla, en bra familj, ett tak över huvudet och ett jobb som jag gillar att gå till. och så är det faktiskt inte så tokigt att vara singel, även om jag gärna skulle kunna tänka mej att ha en söndagskäreste så som en snubbe på jobbet kallade det. hade varit pricken över i:et! men nu är det dags för lite kvällsträning, ska jag iväg om 1,5 månad är det dags att köra igång nu!

Inga kommentarer: