måndag 21 december 2009

kväll.

är sjukt sliten efter en hel jobbhelg på gardemoen och en fantastisk, otippad fylla i fredags! jag kom hem, lagom frusen och kröp ner under täcket efter jobbet men snart började det ringa i telefonen och det tjötades om att det var ju faktiskt karins sista helg så jag fick snällt ta mej upp och svida om för att bege mej ut på långpromenad i -18 grader. vad jag trodde skulle bli en lugn kväll slutade med att vakterna bad mej ta det lugnt med alkoholintaget, jag fick göra oledoledoff, och så minns jag en ruskigt otäck fernetshot. att jag sedan låg med benen upp i vädret när jag var på väg hem var dock inte så otippat. måste försvara mej med att det är is på trottoarerna, och med klackar är det faktiskt inte så enkelt ens i nyktert tillstånd.

idag köpte jag första julklappen btw, sen köpte jag några åt mej själv. så det blev faktiskt bara en julklapp igår. imorn blir det dock stress! vad köper man till en 18åring snubbe som gillar att sitta framför datorn? en bok?

1 kommentar:

Isabelle sa...

"Å jag e trött å jag har spytt, fått på käften av ett golv" *sjunger*