onsdag 24 december 2008

merry christmas

första delen av julfirandet är över, mer kommer det bli imorgon och då ska jag äta mormors julmat tills jag storknar eftersom det är första gången på två år som jag kan göra detta. yummie. fick en bra liten överraskning förut, som gör att julen inte känns så otrevlig ändå. skönt att veta att man åtminstone inte är osams, det gör mej glad och lycklig!

fick en fin liten kamera av paps, fru & farmor idag så nu ska det börja fotas igen. inte minst på madeira (jag håller tummarna för att jag inte ska tappa bort den nya precious nu bara). om jag ser mej själv, en vecka framåt i tiden, så kommer jag förmodligen vara ganska rund under fötterna och svamla på engelska/svenska/och lite portugisiska. jag tror ju alltid jag är bäst på språk när jag är onykter. hehe.

nu ska fröken fiffla sova, men önskar alla en riktigt GOD JUL!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har fått en award hos mig!

Katja