onsdag 17 december 2008

de(pp)cember

tyckte det var lika bra att förstora texten lite eftersom jag numera är halvblind och får trycka näsan mot skärmen för att se vad jag egentligen skriver. so here we go.. snart 23 och synen försämras med andra ord mer och mer för var dag som går, jag är dock fortfarande lite dålig på inhandlandet av julklappar - har endast köpt en. förstår inte varför det är så svårt att komma på något till far med fru? fast har man allt man vill ha så kan det ju vara där skon klämmer.

var uppe hos snyggingen gottschalk i helgen - med andra ord tåg jag mina första vacklande steg i falun. var underbart att se den gamla chican igen, och minne efter minne återberättades medans vi drack rödtjut. ut på lördan & där kunde jag ha sett hur falu-bor ser ut, men vet inte riktigt vad som hände. var en fin helg iallafall, och även fast vi inte setts på så länge så kändes det nice! tack terran <3

tillbaka i värmland och här händer det inte mer än vad man gör det till. mår asbra när det är ljust ute, men så fort mörkret faller på (runt 3snåret) så blir jag bara mer och mer deppig. skulle ge min vänstra (utan högern skulle jag bli alltför handikappad) hand för att kunna komma iväg nu. imorn ska jag tamejtusan köpa en lott alltså, jag känner´t på mej. otur i kärlek - tur i spel. hehe.

Inga kommentarer: