måndag 25 februari 2008

måndag kväll.

utsliten. det är bara en liten bråkdel hur jag känner mej för tillfället. ute och slirade lördag natt, och nog blev det onyktert. jisses. jobbade stängning dagen efter - till 00.30, upp i morse vid 10 för att börja jobba 11.30 - 20.30. kom hem nyss och nu ska jag upp om 6 timmar för jobb. klockan 05.30 måste klockan ringa senast. god. i just love my life. inte.

nåväl. man kan ju inte ha det gött på en sandstrand hela livet. eeeeller? phu, det var en fin tanke. ska nog drömma vidare om den tror jag. för övrigt har jag fått ner lite nice musik.

dagens heta tips är juanes - me enamora. ni vet, han med la camisa negra. mycket bra. förstår dock inte vad han sjunger, men eftersom jag inte brukar lyssna på texterna i vilket fall, oavsett språk, gör det mej ju inte så mycket.

god natt vänner.

hihi, kollade just på en film med en galen tjej springandes på en vacker sandstrand som glatt säger "det HÄR är livet!!" i miss her.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha ha ! Jag saknar dig så jag döör.