fredag 15 februari 2008

«Always the real thing, always Fia.»

vilken dag. jag har faktiskt jobbat, och inte på vilket ställe som helst utan mcdonalds. haha. det trodde jag väl ALDRIG. nåväl, lite klirr i kassan blir det väl. och det blir för en kort tid. skönt att göra något måste jag erkänna. synd bara att snart vet väl alla att jag är tillbaka i stan, hade gärna försökt undvika det.

jaha. här sitter man och är benhård gentemot karlar. sen får man veta att andra hälften träffat på den gamla flamman. fan. jag hade velat vara där. han är ögongodis, även om han är körd. fuck. leave it, just leave it. plötsligt känns inte den söta lilla dansaren lika aktuell gentemot den heta kickboxaren. haha. vilket problem, not.

har kollat på gamla madeira-bilder idag. varje kort har sitt eget lilla minne (ptja, vissa kort minns jag dock inte att dom tagits). saknar madeira tiden lite just nu. alla hysteriska fyllor, tjatet om vad man skulle ha på sej osv. här vill jag inte ens gå ut nåt mer. lite vin-sug har jag, men hellre en hemmakväll med vin än en utekväll med dyr sprit. dagens i-landsproblem?

nåväl. imorn måste jag till försäkringskassan, tydligen får jag inte söka läkarhjälp nu eftersom jag inte är inskriven där. jobbigt läge, jag behöver hostmedicin, kolla öronen, halsen och ryggen. nu känner jag mej plötsligt som en invandrare i mitt eget land. jisses. och jobba ska jag göra med. i för stora skor och för små byxor. heh. och jag ska inte prata engelska nåt mer med dom svenska gästerna. skadad.

haha. jag dör. sloganizer.net. tack maddu, du gjorde min dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej darl... McD minsann... snackaom att du måste vara rastlös. hehe
Har du hittat ngn biljett hit ännu då?
Pössar i massor