söndag 10 februari 2008

miss lobster

en kväll på statt. med folk jag aldrig sett förr. är det jag somvuxit ifrån det eller det dom som kommit ikapp mej? alla frågar mej: "har du flyttat hem nu, vad ska du göra?". som vanligt har jag inget svar. jag vill kanske för en liten stund tjäna lite pengar. men borde man inte ge upp pengatänkandet och leva som den 22åring man är? jag vill exploatera världen. kanske lite mer av panama och någon där. men vadå? jag har nog om tid på mej för att finna det jag vill göra och börja studera alternativt tjäna pengar. förstår inte paniken från folk som anser att det är viktigare att tjäna pengar än må bra. nej. det är svårt.

är ialla fall direkt säker på att i sverige vill jag inte stanna. någonsin. det är kallt, jag har inte landat ännu vilket får mej att både gråta mej till sömns varje natt samt vakna och fälla ett par tårar. saknar madeira, tiden där. panama, tiden där. men främst min vapendragare som känner mej utan och innan.

ringde min n ikväll. han lät glad över att snacka med mej, sen tog mina pengar slut. han lovade att ringa efter showen. i hope. konstigt att en människa som går emot en annan förstånd och åsikter ska fastna. han är söt. jag är nog kär. i alla fall är han bättre än de tio karlar jag träffat på madeira den senaste tiden.

men annars så flagnar jag bort den lilla färg jag fick i panama. hello, im just a little lobster.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kom till Thailand och bli mer brun och kramas med mig!!! =)