onsdag 13 februari 2008

don´t you cry tonight

jesus. vill inte vara så här långt bort. jag trodde att det hade gått över lite. men, så fort jag hör rösten så drar magen ihop sej till en liten knut, jag börjar fnittra och får bita mej i läppen för att inte säga korkade saker. vi gjorde en deal. jag ska hålla den. för att bevisa för mej själv och honom. jag vill vara där nu!

sådär ser den lille mannen ut. ni behöver ju nödvändigtvis inte kolla in mej för jag är väldigt vodka redbull-full där. annars saknar jag hans vän och min andra hälft otroligt mycket. kan ni inte bara vara här allihopa?

hah. lite underligt att det endast är svenskorna som ser så onyktra ut. för övrigt trodde inte karlarna att vi var fulla, inte en enda kväll. vill dom inte inse sanningen, att vi är semester-alkisar eller vet dom inte hur en glad, full svenska ser ut?

1 kommentar:

Anonym sa...

Kramisar på Alla hjärtans dag sänder jag till dig min Vän!! Pusssis tessan