söndag 17 februari 2008

it won´t happen

underligt att ens planer alltid ska gå i stöpet. eftersom jag börjat på mcd nu så får jag billigare gymkort på byns lokala och jag laddade för fullt för att hoppa upp ur sängen imorn bitti och sticka och träna. vad händer? jovisst, dom ringer från jobbet och vill ha mej där i hela nio timmar imorn. huga. i will die.

helgen har varit lugn. fredagen var en tidig kväll i sängen, efter mission impossible 3 med far. vaknade av att moder hetsade upp mej och snart var vi på väg ut mot skogen och mormor & morfar. där åts det smörgåstårta och gräddtårta. förstod inte riktigt varför så mycket tårtor, men sen visade det sej att dom firade min födelsedag. haha. så, nu är jag 1200:- rikare samt har en behandling på spa. me like! kvällen spenderades hemma hos maria & pönta. maria fyllde ännu mer tant, hela 27 år. tänkte faktiskt att jag skulle bli lite full, men efter 2½ glas tog det stopp. så nej. ingen mer fylla för fifflan. ja, jag förvånar faktiskt mej själv.

idag har jag jobbat på mcd och varit del av att timrekord såldes. så jag (vi) fick en pizza av bossen. den avnjöts i marias soffa (ovanligt) medan jag kollade på dirty dancing 2. nu ligger jag i sängen och önskar att klockan kunde vara lite mer så jag kunde göra en långväga samtal.

saknar mina på madeira. och speciellt en tösabet. jobbigt att vara långt ifrån de bästa ibland. kom till mamma jansson, kurr kurr.

Inga kommentarer: