måndag 24 september 2007

så det kan bli

what to say. då var man där igen.
ut på copa för att dansa järnet men det slutade med en odansant kväll vid ett bord, snackandes med en portugis som faktiskt kunde snacka engelska. jaha. då är frågan - att orka eller inte orka lägga energi på en till. som det sägs här nere - jag är ju en av de gamla nuckorna. kanske passar jag bäst då? lol.

nu är det vanlig vardag igen och jag kliar mej i huvudet och funderar på om jag ska acceptera inbjudan till en kaffe med karln. en porto-vän vore ju faktiskt inte helt fel. så varför inte. synd att jag ska vara så hispig bara. nåväl.

självklart är det fint väder när man jobbar. och molnigt när man inte jobbar. och varför i hela friden är det så förbannat dyrt att flyga nånstans från den här ön. halvt ruinerad blir man, endast av att tänka tanken.

inga pengar har jag heller. längtar verkligen till löning. pengarna bör komma nån gång den här veckan. jag ser fram emot det. semesterersättning och grejer :)

mycket att göra på jobbet idag. inte. har mest suttit och försökt uppdatera för att se ifall det är någon som vill ställa frågor till mej. dom har hållt sej borta idag.

gnagande lilla känsla. tillbaka igen. tankarna hamnar nånstans där dom inte bör hamna. men ändå. frågorna ställs men kommer ännu ett tag vara obesvarade. kanske kommer dom för alltid vara obesvarade, men förhoppningsvis så får man ett litet tecken.

Dagens låt: Death cab for cutie - Summer skin

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet vart main store ligger nu!
Skulle springa ner å fylla på luren idag å gissa vem som var den första jag såg... =)

Anonym sa...

BRa laaaaaat!! Men soul meets body ar battre!!

Anonym sa...

samma anonymous som veerkligen inte dricker rövin till RÅA räker?

Anonym sa...

ne va jag e jocke me kniven !! måste man inte regga för att skriva kommentarer?

Anonym sa...

jocke med kniven. hahah. har du kollat på ronja röverdotter nu igen haha