söndag 9 september 2007

Absolut... INTE!

Idag är ingen bra dag. Jag mår förmodligen som jag förtjänar. Men jag har även ångest för något som jag inte gjorde igår. Why o why? Vad är det som händer med mej. Efter 12 månaders diss mot portugiser verkar mitt tycke ha vänt över en natt. Fick ett samtal i natten från en väldigt speciell person, det gjorde mej glad. Men jag tänker på vad jag inte gjorde, vilket stör mej förbannat mycket.

Avskedsfest för Pams igår. Det blev en bra tillställning. Polisen kom dock, men när jag stod i dörren med mitt ultra-blonda, lockiga hår så blev de så snälla så. Hihih. Vi åkter ner till Chameleon och dansade loss, sen kände jag mej lite utlämnad eftersom jag lyckades glömma plånkan hemma. Billig kväll dock!

Dagens låt: Sofia Jansson - Ågren ågren ååååågren

Inga kommentarer: