söndag 30 september 2007

Det kallas tvivtel, det där som stör..

Totalt utslagen en söndag som denna, trots att jag föll i sängen vid ett igårkväll.
Innan dess hade det svullats espetada i Camara de Lobos med Bruno och Maddu. Var sjukligt gott!
I fredags var det fest. Och innan festen åt jag sushi för första gången i mitt liv. Ballt.
Träffade på portugisen och hängde väl mest med han hela kvällen, eller ja. Han var med oss svenskar. Kulturkrock? Må ha varit så. Jag tänker iaf inte ändra på mej.

Var på Forum igår och hittade en resa till the Canary islands - bara 390€. Eller, bara och bara. Men det är det värt. Vill bort från Madeira, från snacket, från negativitet, från oärligheten, från jobbet och bara chilla en vecka med min vapendragare.

Allt känns så förbannat komplicerat nu. Vet inte vad jag vill göra och om jag skulle vilja göra det, hur ska jag utföra det etc etc etc. Ja eller nej. Kanske? Usch. Ett okomplicerat liv - ungefär ett sånt jag haft hela tiden. Tills nu. Det vill jag nog fortsätta ha. Tror jag. Kanske.
Blek är jag också. En timme på balkongen i fredags eftermiddag utan solskydd gjorde med röd i ansiktet. Då kan vi snacka att jag bleknat av. Suck.

Ska chilla framför tvn eller med Harry Potter nu. Och försöka skjuta undan mitt dåliga samvete.

Lars Winnerbäck - Tvivel

Inga kommentarer: