söndag 16 september 2007

Bevisat!!

här försöker man ge portugiserna en chans. men dom sabbar det. synd om dom, mindre synd om mej trots att jag la lite energi på dom. tänkte lägga liiite mer energi på en heting jag hittade i torsdags när jag och maddu drack poncha. annars sitter jag och funderar på hur man ska hitta den billigaste möjliga resan till kanarieöarna, eftersom jag och (återigen) maddu har fått ledigt för en redig festa-vecka!
grabbarna spelade fotboll igår, vi åkte ner till praia formosa och tog oss en titt. tyvärr förlorade våra vänner matchen stort - men dom såg inte så ledsna ut efter det när dom slängde sej i havet något för överförfriskade.
själv åkte jag hem och det var en miss från min sida. men sånt är livet. jag kommer i alla fall inte bli någon kanin - det är en sak som är säker.

mår riktigt kasst idag, feber, huvudvärk, förkyld och hostar. tror jag kollapsar snart. ska sätta igång en söt liten animerad film och titta på. lagom underhållning för mej idag!

Dagens låt: The Fray - She is

2 kommentarer:

glamflikka sa...

heja fia och portugiserna!

Anonym sa...

Hej gumman, hur är det med dig? har du kommit igång med allt än? ringer någon dag. saknar er.pöss spam