onsdag 30 maj 2007

Ännu en vecka..
















Bild1: Nicklas aka superman 2: Karin 3: Isabelle & Fifflan 4: Amelie & Svempa 5: Jag & Magnus 6: Johnny (ser ut som nån fattas bredvid honom) 7: Bella & Maria 8: Porto Moniz 9: Stefan 10: Marcus 11: Fina rumpor på Jungle rain 12: Zebran Fiffla

En vacker dag på ett vackert Madeira har jag återigen bemödat mig att ladda upp bilder på den här sidan.
Rutinen har ännu inte infunnit sig så några svordomar per inlägg blir det.

Nu har Karin varit här en vecka, var hur mysigt som helst! Fast för hennes del blev det inte mycket sol, vädret svek när hon kom men - ledsen Karin - nu har det solen kommit fram igen. Detta kan skådas i mitt ansikte då jag lyckades somna på balkongen när jag åt frukost.

Vad vi hann med under den gågna veckan var ett par öl, några vinflaskor, en spritflaska, ö-tur, massa skratt och dans, några baksmällor, sång, sömn samt skoskav!

Mamma ankom till ön samma dag som Karin åkt, och det är fart i damen! Här kommer hon med vinflaska och tycker det ska drickas. Jisses, har inte sett denna sidan av henne förut! Jag säger då det, the MAD island - Madeira. Man blir som förbytt :D

På fredag ska jag ta med damerna på en rundtur runt ön och sedan blir det nog lite hav i helgen.

Dagens kris: Städerskorna har städat bort min handsfree. Jag är förstörd.

Lars Winnerbäck-konsert i mitt rum ikväll- Mysigt. Jag önskar jag vore i Sverige när han ska ut på turné.

Wiie, jag har falukorv i frysen och kaviar i kylskåpet. Nu fattas bara mjölken.

Dags att stänga de blå, godnatt!

// Fiffla

3 kommentarer:

Anonym sa...

Herrejesus vilka rynkor!
Måste nog snart erkänna att du har rätt Fifflan, jag ÄR gammal...
Nice med lite besök fån hemma =)

Fröken A sa...

Heeej! Jag får värsta önostalgin när jag läser din blogg...snyft. Du verkar leva livet, Fia!

//Malin

Anonym sa...

Dags att uppdatera lite här gumman :)