lördag 19 maj 2007

Besök menas.. fest, uh!



Bild1: Marcus & Thilde Bild2: Claire & Chris Bild3: Sthlmsragatan Bella Bild4: Chefen Martin Bild5; Maria, jag & Kim

Den här jävla layouten driver mig till vansinne!

Nu har helgen sparkats igång och återigen ligger jag och slöar i sängen.

Har varit fest hela veckan, vilket har resulterat i personlig konkurs, slöhet men dock nattsällskap. Ingen ont som för något gott med sej heter det väl? Hur som, igår var vi på FX efter ordning kl 16.10 sedan begav jag mig till Amelies soffa och snackade skit med godingarna där, vidare till Kelts och drack poncha, sedan mot Bar Number 2 där vi mötte upp Kim och Martin. Sen var det vidare till Space rocket, ptja,alla klagade. Jag gillade livebandet. Vidare förflyttade vi oss, från parkbänk till parkbänk.

Förmodligen blir det utgång och fest ikväll igen, Thilde åker ju på måndag igen. Så, det är nog dags att sussa lite så man orkar med det hektiska, alkoliv man lever.

// Fiffi

1 kommentar:

Anonym sa...

"Stockholmsragata"... Å ens tanken på att lägga upp den bilden... Uuuhh, hämden e ljuv Fiffla! Pöss