torsdag 17 maj 2007

Kast med liten Fiffla.

Jag var duktig. Sen kom helgen, måndag och onsdag. Varför kan jag aldrig ha en hel vit vecka?
Det är skamligt. Jag ruinerar mig själv. Har några slantar kvar på kontot och snart kommer Karin och sedan mamma. Bra Fia. Underbart.

Det har varit stora volymer alkoholintag som sagt. Senast igår. Men värst var i lördags.
Kollade på Eurovision hos Bella och Tessan. Svepte det röda eftersom jag blev mer förbannad för varje röst som lades. Lagom till skiten slutade var jag i ett sluddrande tillstånd. Värre blev det hemma hos Kim, där jag blandade till mig en monsterdrink. Tiden gick fort och vi lullade vidare till Copa cobana där jag hade träffat en tyska som jag snackat med, samt många kollegor. Zero i minne. Skallat Bella hade jag tydligen också lyckats med.
Vidare till Chameleon där vi träffade några svenskar tjejer, vilket killarna blev väldigt glada över.
Snart var vi på väg hem till Kim och Patriks lya igen. På väg dit kom idén med poolparty upp. Att observera är: klockan var runt halv 7 på morgonen. Killarna slängde av sig kläderna och satt och betrakta halvnakna karlar.
Inte helt fel det heller. :) Dock varade inte lyckan länge. Hotelserna flödade, tog jag inte av mej och hoppade i jag också så skulle jag slängas i. Tänkte att dom ger sig snart. Resultat: en Fia i full mundering av kläder påväg ner i poolen. Tack Kim, tack Svempa. Full som jag var hittade jag knappt upp till ytan igen. Denna gången får jag tacka Magnus som drog upp mej! :)

Skrämmande, men jag kan inte minnas om det hänt nåt speciellt på senaste tiden.
Thilde är här och hälsar på nu och i måndags kom den gamle norrmannen Björn ner.
Gamla suputer, självklart dras med med i vågen. Värre lär det bli när Stefan kommer tillbaka. Finns ingen hejd på den karln.


Själv är jag otroligt trött på att jag dagdrömmer så otroligt mycket. Jag kan inte koncentrera mig, drömmer mig bort och tänker. Jag glömmer var jag är, vad jag gjort innan och blir allmänt virrig. Sedan att det alltid finns en speciell person som är med i dessa dagdrömmar, det irriterar mig gruvligt mycket.

Om jag vore kille, undrar hur jag hade sett ut då.

Dags för en kalldusch och dagdrömma vidare.



1 kommentar:

Anonym sa...

Underbart att läsa detta blogginlägg!
Du skriver sjukt bra, eller är det så att du har ett roligare liv än mig... Fattar inte hur du kan behålla energin du har jämt. I'm a fan =)