torsdag 21 juni 2007

Inlägget hade sparats! :D
























Jag må då säga det - kan inte säga nog många ggr. Jag hatar den här bloggen. Får inte pejl på dom här jävla korten. Så nu vet ni om dagen i-landsproblem.



Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här, skrivlusten har varit borta liksom ganska mycket annat också. Har svävat omkring och drömt mej bort ett tag. Ja, jag är trött på Madeira och dess inhemska folk. Jag kräks över jobbet för tillfället, att bli trampad på hela tiden är inte min grej.. Men jag orkar inte säga ifrån längre. Det ger ju tydligen inget resultat ändå. Tröttsamt.


Veckorna har svischat förbi - Mamma kom veckan efter Karin var här och vi hade så otroligt mysigt!

Vi lärde nog känna varandra mer än någonsin och kunde faktiskt umgås en vecka utan att ens snäsa av varandra. Yay! Framsteg i vår tärda relation. Upp i bergen var vi och snurrade runt, omkring och åt på många restauranger och hade många goda skratt :D


Under tiden kom ytterligare en stockholmare till ön. Mina fördomar börjar mattas av ganska kraftigt nu.. Fast dom finns kvar ännu, så tro inget annat *hint hint* ;)

Det var en kul vecka med massa upptåg och tokigheter.


Midsommar blev en lugn tillställning för min del. Råkade på en rödbränd rygg och ansikte. Vet inte vad som är värst.. Men ont gör det.. Smart som man är så går man ut och solar från 10-14 idag när solen är som starkast. Wey.


Snart kommer Sara hit .. Längtar dit fast har like mycket ångest för det .. När Sara åker så fattas det mej 3 personer .. Claire, Marcus och Tobbe. Svempa med, men han ska ju bara på semester. :)


Försöker tänka positivt, snart är det semester.. Ska bli underbart skönt att komma bort härifrån ett tag. Dessutom saknar jag min andra familj något groteskt mycket.


Mjodå. Tankarna finns kvar. Vill någon hjälpa mej att sudda bort dom?

Inga kommentarer: