torsdag 7 april 2011

superfit

nu sitter jag på ett skakigt intercity-tåg på väg emot de värmländska skogarna! det hjälper att inte hemma så ofta, nu ser jag verkligen fram emot att träffa allt och alla! det är ett fullspäckat schema som vanligt, imorgon blir det några koppar kaffe & updates och förmodar att lördagen blir likadan när vankas ettårs kalas för lilla Isabella!

inatt hade jag (liksom de flesta nätter den senaste tiden) problem att somna och dåsade jag till vaknade jag lika fort igen. det var ren smärta, inte att jag inte kunde sova alltså, mina lår värkte såpass att jag vred och vände på mig i sängen. klockan 1 gav jag upp och stoppade i mig två smärtstillande från panama och dom måste ha hjälpt för till slut somnade jag. kommer ni ihåg den smärtan när man hade växtvärk? exakt så, fast något värre (såklart) kändes det. det sitter i idag också. vad beror denna smärta på? jo, jag tog mig en morgonpromenad till bussen som tar cirka 30minuter. i nedförsbacke. jag är verkligen i bra form!

Inga kommentarer: