onsdag 27 april 2011

back on track.

nu ska det packas träningsväska för första gången på två månader. dags att köra igång med träningen efter en månads semester och en månad lunginflammation. ih, som jag längtat! är nästan som ett barn som ska välja vilket godis han ska ha med alla olika pass jag kan välja på. borde väl kanske börja lugnt, men kör spinning i min takt så får vi se hur lungorna klarar det.

var en snabbis hemma i värmland hos mamma och det var så himla mysigt. grillning på verandan och där satt vi tills det blev mörkt och pratade. innan det hade vi tagit en tur i skogen. är otroligt glad över att vår relation bara blir bättre och bättre för var dag som går.

allt blir ljusare, även om allt krångel med komvux och vara skriven i norge och sverige, komma fram till vad jag ska göra inom snar framtid osv osv. det är dags att ta ett beslut om att stanna eller inte, men herregud. allting blir ju bra till slut. jag mår ju riktigt bra nu, faktiskt!

1 kommentar:

Jessica sa...

Hej,

Jag heter Jessica är 21 år och kommer från Linköping. I juni 2010 anhölls och häktades jag på sannolika skäl misstänkt för bedrägeri och dömdes senare till fängelse i ett (1) år och två (2) månader. Jag placerades på anstalten Hinseberg och blev villkorligt frigiven den 9 april 2011. Läs gärna min blogg där jag berättar om tiden före, under och efter min dom samt vad det innebär att sitta i fängelse i Sverige.

Hälsn.

Jessica

http://tiohundraarton.blogg.se