söndag 10 april 2011

fina helg.

conversen fram, solglasögonen på, det är vår ute! hade förväntat mig att snön skulle ligga kvar i Värmland, men icke! sjukt kul att träffa alla vänner igen och de tillhörande barnen är ju bara för söta! inte konstigt att alla skaffar barn. de flesta har en eller åtminstone en på gång och det är lätt att falla för det, jag ser det nu.. inte långt ifrån att jag önskar mig en liten jag också, men som tur är får jag ju agera tant och det räcker för tillfället!

var på Isabellas 1 års kalas, och det var inget svennekalas minsann! full rulle för vuxna och barn, efter att tårtan ätits kom alkoholen fram. har nog aldrig förr varit så länge på barnkalas förr, men det var otroligt mysigt!

Emelie, Pamira, Maria, Matilda, Lili, Jeanette. Ni är fantastiska! Saknar er alla (och era sötungar) redan! <3

3 kommentarer:

Matilda sa...

Du är helt underbar själv vännen min! <3 lyckligt lottad som har dig!!

P sa...

Och vi saknar dig! Men snart ses vi igen, utan kidds denna gång.
Puss min vackra vän. <3
By the way, ordverifierings ordet är "gasofis". Hahaha. Är det du som bestämmr orden?

Pammis sa...

P är jag by the way!