torsdag 21 april 2011

Rygge airport

nackdelen med att resa är själva väntan på att få komma iväg. att sitta på en flygplats helt själv är inte direkt min favoritsysselsättning men ändå måste (måste måste jag ju inte) göra det flera gånger per år. förvisso kan man fördriva tiden med att se på människor och hade man varit på en normalstor flygplats hade man inte behövt stirra ut dom få stackarna som är där, vilket jag gjort här. men den som väntar på något gott.. om en timme är vi iväg och med en flygtid på 1,5 timme så kommer detta bli en piece of cake i jämförelse med 7 timmars host-resan från ny till oslo. ska bli otroligt nice att se riga och dess marknader, besöka spa och äta & dricka gott. självklart har jag inte glömt själva paret jag är där för att träffa, har inte sett dom sedan bröllopet på madeira i september så en 3,5 dagars catch up ska bli kul!

oh, jag känner att det kommer en bra påsk!

Inga kommentarer: