onsdag 7 juli 2010

så det blev..

hur kommer det sej att alla mina vänner hemifrån lilla hålan har barn eller är på gång att få sej en krabat? det är verkligen ett småstadsfenomen. jag tycker inte att det är fel på något sätt, men det är riktigt fascinerande att se hur det utvecklar sej så olika beroende på var man kommer ifrån.. bara det här året har tre redan fått sej sina prinsar och prinsessor och det är två till kvar.. ja, som jag vet om..

jag blir väl gravid lagom till dom får sitt tredje eller så, och det passar mej alldeles perfekt - innan dess kan jag träna på mina vänners knoddar. perf!

imorgon vankas det telefonmöte på jobbet, mitt första ever, med några höjdare från jobbet samt andra samarbetspartners och sen ska jag vara driftansvarig på kontoret resten av dagen. måste erkänna att jag är lite nervös. men det går bra, det måste det ju göra!

Inga kommentarer: