tisdag 6 juli 2010

karaktär

trots sömnbrist så kan jag inte varva ner och ta natten, det är alldeles för mycket att tänka på nu. måste finna motivation till att, klyscha, ta tag i livet. har det väldigt bra som jag har det nu, men måste ändra på en viss tankegång och inse att även om det är kul att gå ut, så skulle jag uppskatta det mer om jag gjorde det mer sällan. jag har nästan tröttnat lite på det, varje helg är den andra lik och så skickas det lite sms som man får ångra dagen efter.

och jag som var sjukt bra och rökte inte alls mycket, det har gått ganska käpprätt åt helvete igen. likaså med träningen. det börjar likna madeira mer och mer. jobba ihop, dricka ihop, skapa intriger men än så länge inget baksnack! .. eller, inte vad jag vet om iallafall..

om jag hade haft nog med självdisciplin så hade jag gått upp vid halv sex imorgon bitti och tagit mej en morgonpromenad. det är en fin tanke. men att få denna tanken till handling är en helt annan femma.

dessutom har jag fortfarande lite ångest efter helgen. jag ska aldrig någonsin igen spela spel och dricka alkohol samtidigt. och jag ska heller inte ha telefon tillgänglig. jag ska skaffa mej lite karaktär!

Inga kommentarer: