onsdag 27 maj 2009

snedsteg.

det borde vara förbjudet att vara såhär trött! kan inte skylla på annat än att jag varit en soffpotatis sen 22dra februari, och det känns må jag säga. klockan ringer kvart över sex, jag gick förvisso upp vid sju idag, men då fick jag ju stressa ihjäl mej. idag började jag jobba. fine, det var en del att tänka på men jag tror det här kommer bli fint alltså. trevliga kollegor också och det är ju definitivt en kick! jafan, det här kommer gå bra. jag känner det i magen.

gjorde såklart en tabbe idag.. skulle gå på toan, och jag kollade till flera gånger på skyltarna (dam & herrtoaletten) sen smet jag snabbt in. synade mej själv i spegeln först och främst och när jag var klar med detta så kollade jag bakom mej. såklart har jag gått in på herrarnas, det var pissoarer så långt ögat kunde nå. kilade snabbt ut därifrån igen, och bad för att ingen skulle ha sett mej. då möter jag en liten skrupplig gubbe med hest & gällt skratt undrar om lilla fröken inte gått fel. "ehe, jo. det blev visst lite fel.." varpå jag snubblar på mej själv.

nu lurade min nya kombo precis i mej att vi fått böter för att "nån" (jag) fimpat på bakgården. 5000NOK. jag höll på att smälla av. som att det inte räcker med otrevliga överraskningar. haha.

Inga kommentarer: