torsdag 21 maj 2009

check

jag har sökt 4 ämnen till hösten. på distans självklart. jag börjar bli sjukt intresserad om jag kommer in på dom eller, men jag hoppas verkligen! det som är så gött med dessa distanskurser är att jag kan befinna mej var som helst i världen och plugga eftersom vi inte ska mötas en enda gång under året. ni kan ju gissa var jag vill?

precis kollat på dirty dancing 2, och nu vill jag ju ännu mer bara åka. fast. det ska faktiskt bli gött att börja jobba. sen pratas det om att man ska få angenämt besök i augusti, så då är det inte riktigt samma stress för att träffa personen i fråga.

har några nya missions igen, förutom inhandling av klädesplagg. mission 1: stopp & väx! nu ska jag odla naglar. mission 2: noka. pulverdiet. vill man va fin får man lida pin. mission 3: klipp. check. känns inte som jag har nåt hår kvar nu, men det var nödvändigt. nån som vill slänga i lite extensions i håret på mej månne?

Inga kommentarer: