måndag 25 maj 2009

omstart.

tillbaka i oslo för att påbörja mitt nya jobb! det ska bli sjukt kul att köra igång att jobba igen, kruxet är bara att jag är noll kronor rik typ och busskortet till gardermoen inte är gratis. men det har löst sej hittills så jag orkar faktiskt inte oroa mej, men det vore fint med lite semesterersättning & lön på kontot nu alltså! nu blir det till att leva på banana, noka & ägg dom närmsta veckorna vilket kanske inte är så fy skam eftersom jag åt upp mej ganska fint både i panama & madeira. heh. sen hade väl förvisso alkoholintaget sin beskärda del till ökningen att göra men vadå. har man semester så har man semester! punkt.

imorn blir det alltså att hoppa på tåget till gardermoen och göra en brandkurs för att sen fortsätta till jessheim och göra nån hälsokurs där. därefter så blir det utbildning onsdag och torsdag, och sen ska jag börja på mitt fasta schema från början på juni. gött kött. det känns prima det här!

Inga kommentarer: